навчально-методичний кабінет
Навчально-методичний кабінет ВСП «Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету» є центром навчально-методичної роботи, в якому зібрано зразки навчальної документації, навчально-методичні комплекси, методичні розробки окремих занять, виховних годин, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів.
Основне завдання методичного кабінету – це навчати, формувати та виявляти професійного педагога шляхом створення оптимальних умов, що будуть сприяти фаховому та творчому розкриттю викладача, сприяти постійному підвищенню педагогічної майстерності та втілювати у освітній процес передові сучасні технології навчання і виховання.
Методичний кабінет організовує та надає методичну допомогу у проведенні відкритих занять, майстер – класів, олімпіад, конкурсів фахової майстерності, тижнів циклових комісій.
Діяльність навчально-методичного кабінету координується з роботою педагогічної та методичної ради, циклових комісій, кураторів груп та спрямована на покращення якості теоретичного і практичного навчання здобувачів освіти, сприяння зростанню педагогічної майстерності викладачів, надання їм практичної допомоги з питань теорії педагогіки, психології, методики викладання.
Методична проблема 2021-2022 навчального року – інноваційні напрямки формування особистості студента в сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі; вдосконалення змісту. форм і методів дистанційного і змішаного навчання для формування професійних компетентностей студента, розвитку його творчих здібностей та соціальної адаптації.
Методична робота коледжу спрямована на:
• вдосконалення професійної компетентності педагогів;
• збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу;
• запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на новітніх методологічних засадах та сучасних дидактичних принципах;
• активізація науково-пошукової роботи, обмін передовим педагогічним досвідом;
• налагодження на постійній основі співпраці з виробництвом на всіх етапах освітнього процесу;
• залучення педагогічних працівників та студентів до активної участі у науково-практичних конференціях, форумах, тренінгах, конкурсах, вебінарах з використанням можливостей сучасних інформаційно-цифрових технологій.
Головними принципами науково-методичної роботи в коледжі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість.