У межах вивчення дисциплін «Економіка сільськогосподарського виробництва» та «Маркетинг» студенти групи Ф-31 та О,Е-31 ознайомлюються із досвідом роботи різноманітних підприємств.
26 вересня під керівництвом викладачів Бойко Ю.В. та Призенко Д.М., проведено екскурсію на фабрику із виробництва шкарпеток «Premier Socks», яка за рік випускає до двадцяти мільйонів пар шкарпеток. Продукцію експортують у Молдавію, Польщу, Данію, Білорусію, Чехію. В Україні найпотужнішими покупцями є національні мережі («Єва», «АТБ» тощо).
«Для багатьох з нас Полтава не асоціюється з шкарпетками, проте, все йде до того, що найближчим часом, ми з гордістю говоритимемо: шкарпеткова столиця України — це Полтавщина, і шкарпетки — це PREMIER SOCKS», – говорить Олег Хардін – засновник підприємства.
Під час екскурсії майбутні фахівці ознайомилися із режимом роботи, формами організації праці, правилами внутрішнього розпорядку, формами морального і матеріального стимулювання працівників підприємства; освоювали прийоми роботи з організації процесу управління, вивчали склад трудового колективу і психологічної сумісності; опрацьовували різноманітні аспекти виготовлення видів реклами, дізнавалися особливості роботи відділу збуту.
Студентам Хорольського агропромислового коледжу екскурсія безмежно сподобалася, адже фабрика «Premier Socks» є надзвичайно популярною серед молоді, бо на прикладі історії її успіху можна отримати унікальні знання про те, як створювати свій бізнес «із нуля». Вони мали змогу відвідати виробничі цехи панчішно-шкарпеткового заводу, послухати історію створення підприємства та оглянути продукцію.
На думку керівництва фабрики, ознайомлювати студентів із процесами організації виробництва — дуже важливо. Адже ця молодь — майбутні керівники. І вони, як ніхто інший, повинні знати та розуміти важкий виробничий процес.